Yes!



Ja mina vänner.. Den 28:e maj är här.

Jag har fått G i alla kurser utom Svenskan där jag slog till med ett VG.
Nu är det bara Naturkunskap B kvar. Som ju inte är en komvux-kurs utan en NTI-kurs.
Sista provet är imorgon på den kursen och jag skickade in det sista arbetet idag.

Kan ni förstå att jag klarade Matte B?? Det är ju fullständigt fantastiskt!
Jag och Malin som trodde att vi skulle dö där i mars..
Men vi klarade det! Men, med blod svett och tårar.
Fast det är väl också då det känns bäst. När man kämpat, å kämpat tills man nästan tänkt ge upp.. Men ändå inte gjorde det!

Fy tusan vad jag är stolt!

Kommentarer
Postat av: match.com

Du SKA vara stolt, du ÄR duktig!!! Grattiskramar i massor.

2009-05-29 @ 10:35:59
Postat av: Fredrik

Grattis men vem ska jag nu äta frukost med på morgonen??????

2009-06-03 @ 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0