Gökboet



Vilka reaktioner!
Små fina skalbaggar.. oskyldiga småkryp.
Ja, ja.. det finns annat att vara rädd för än skalbaggar..

Nu till dagens story. För idag finns det verkligen en. Den skulle ha passat in på Josefinas blogg, hon brukar alltid råka ut för såna extrema situationer. I natt var det min och Fredriks tur.

Det började med att jag drömde om att en kvinna födde barn, hon vrålade av smärta..
Jag trodde att jag drömde, kanske jag ska tillägga.
För på våningen nedanför hade karln som bor där fått ragg.
Vi hade det väl lite på känn för när vi parkerade bilen sista gången gången igårkväll, såg vi att det hade tänts levande ljus å grejjer.
I alla fall vaknar jag av det här vrålandet, alias "val-skan" som Doris i Hitta Nemo försöker sig på.
Man använder vanliga ord men försöker låta som en val när man uttalar dom.
Så lät det nedanför. Kaaaan duuuuu hjääääälpa mig aaaatt hiiiiiiitta vääääägen??!!
Det roliga med den här tjejen (som jag antar att det var) var att hon tillslut inte hade med hela tonskalan, ljusa och mörka toner. Utan hon höll sig bland de låga tonerna, så tillslut var det mer "bröööööl.." som kom nerifrån.
Hon lät alltså som en kossa tillslut.
Och av hela min förklaring kan vi då dra slutsatsen att hon lät som en kossa som föder en kalv.
Och då kanske ni förstår. Så jag börjar asgarva kl.01.40 och Fredrik vaknar med ett ryck och undrar vad fan det är som pågår. Och jag kunde inte sluta skratta. Tillslut låg jag och hittade på små skämt som att vi borde sätta upp en skylt på dörren där det stog: G(J)ökboet.
Och lagom vi trodde det var över, så var det igång igen.. BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!!!! bröl, Bröl, BRöL, BRÖÖÖÖÖÖL!!!!
Numera heter hon kossan, för jag vet ändå inte vad hon heter eller hur hon ser ut..

Det tog väl i alla fall sen typ 1,5-2 timmar innan vi somnade igen. Och det är kul när man ska upp kl.06.30.

Dom måste i alla fall ha druckit sig fulla på vin och vart jävligt fyllekåta för sådär länge KAN MAN INTE hålla på...
om man är nykter..

Puss å Kram från G(J)ökboet!

Kommentarer
Postat av: match.com

Han kanske äntligen såg sin chans att ge igen efter alla sina sömnlösa nätter när han legat och nynnat "Jag hör hur dom ligger med varandra i våningen ovanför" senaste halvåret!!!

2009-03-31 @ 17:16:20
Postat av: Sara

så nu blev de.. ja hör hur de ligger me varandra från våningen NEDANFÖR.. hihi..



2009-03-31 @ 21:00:54
URL: http://koftan.bloggagratis.se/
Postat av: Lillasyster

Det här är underhållning!!

2009-04-02 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0