Pust!




Dom ringde just från Klinte Hemtjänst och undrade om jag ville komma tillbaka till dom och jobba i sommar..
Jag pustar ut!
Jag har ju sökt lite andra jobb och bad att få vänta till 1:a april innan jag ger något svar.. Måste ju se om jag fått något annat först. Jag gillar att lära mig nya saker..
Men ååååååh så skönt.

Nu ska jag dela med mig av ett litet klipp. Eller en låt snarare. Den är verkligen fin om man lyssnar färdigt på den. Lyssna på texten. Han vill verkligen ha den där tjejen ovanför. Men bara i smyg.
Sara, I think you're gonna like this one! =)

http://www.youtube.com/watch?v=ov6_cD9dQjY

Jag börjar nynna på den här låten hela tiden, men man får passa sig så ingen hör vad det är man sjunger..

Det har blivit min å Fredriks signaturmelodi på något sätt.. vi bor ju i lägenheten ovanför..


Kommentarer
Postat av: Han ovanför

Grattis till jobbet,, Vad sägs om lite kaffe och knäckebröd???

2009-03-19 @ 14:59:31
Postat av: Miss K

grattiiis t jobbb

2009-03-19 @ 21:53:42
Postat av: Ann

Hejsan! Har du läst att kläderna har kommit?Kanske det vore bra om jag kunde få din mailadress.Kanske läser du mail mera?Kan du svara före tisdag så att jag vet att du har fått besked.Himla tjat va?--Jag har fastnat vid tangentbordet ikväll och börjar tycka att det är lite kul.GRATULERAR till dina fina resultat på studiefronten.Kramar från Ann(faster)

2009-03-21 @ 20:07:47
Postat av: Klara

Vilken fantastisk låt! Va glad jag blev när jag hörde och va rolig han ser ut!

2009-03-26 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0