mellangiss



Visste ni att min man går upp varje morgon och gör frukost till mig?
VARJE morgon.
Han är ju helt fantastisk!
Och imorse.. då kom jag upp redan till 7, och vet ni vad?
Det var ljust! Och solen sken!!!
Det är också helt fantastiskt!

Ikväll är det innebandyträning. Har inte spelat sen helgen, så det ska verkligen bli roligt!
Åker ut med mamma i em, sen får vi se om jag lyckas ta mig till staden ikväll.
Annars blir det till att åka in med mamma imorgonbitti..

Mina pengar är helt förbannat slut.
Jag har 100 kr kvar, och det är tävlingsavgiften till mellangiss nu i helgen.
Ska bli riktigt roligt!
Jag, syster, Patrik Söderström och Forss har anmält ett lag. Phat Lips.
Min far tror stenhårt på att vi kommer va skitbra. Vi får väl se... Skulle inte förvåna mig om jag glömmer allt jag nånsin lärt mig...
Mellangiss? Det är som Popgiss fast det avgörs på en dag. Det är alltså en musikfrågetävling. Kalasroligt!

Det känns som om jag borde plugga naturkunskap, så det är väl bäst att jag gör det..

Imorgon är det skrivprov. 3 ämnen, alla har anknytning till: att läsa.
Välj ett ämne, skriv vad du vill. Vi får väl se hur det går..

Naturkunskap var det ja..


Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Systern

Hejjj syrran!

Vi kommer äga även om vi inte vinner, ska bli skitkul att göra det här med dig! Har du kollat listan för lagen? Massa Donnerlärare, vet inte om du känner igen alla men några borde du veta vilka de är..

Ha det gött i solen! Puss o kram, ses snart!;)

2009-03-18 @ 12:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0