Walk of lifa..




Jag kom hem från jobbet imorse..
Har jobbat 30 timmar i helgen. Och så kan ni multiplicera det med ca. 140 kr som jag ju tjänar i timmen på helgen.
Det blir fina pengar. Men helgen är borta.
Jag får istället ha sköna och lediga dagar i veckan. Men då utan Fredrik. Det blir inte samma sak.
Well, well.. That's liiiiiiife, that's what all the people saaaayyy....

Jag har börjat walk of lifa igen förresten. Som ju var ett projekt (walk of life) jag startade i höstas när jag var sjukskriven en månad. För att få någon struktur på dagen så började jag ut och gå långa promenader varje dag. Min kropp fixar inte att inte motionera. Det går ett tag, sen kommer krypningarna på kvällen som kan få vem som helst att bryta ihop. Tvi vale. Det är bara att ut å vandra. Jag vet inte om jag har RLS(Restless Leg Syndrome) eller om det är sviter från mitt gamla krampande. Jag menar, vilken kropp som helst skulle ju ta stryk av de där åren...
Det är i alla fall fruktansvärt jobbigt då jag på en gång kopplar känslan av krypandet till krampandet, och så är man innei en ond cirkel på en gång.. Så, för att förebygga krypet i benen får jag se till att gå ut och gå en långpromenad minst 30 min i rask takt varje dag innan krypandet sätter igång, för har det börjat så slutar det knappast förren jag somnat...

I morgon ska jag nog till Sanda och städa. Dags att kolla om det går bussar dit. Vad vet man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0