självförtroende och en jobbig sits...



Tänk om CSN kunde rappa på lite så att jag kunde få mina pengar..
Nu kan jag inte ens köpa en mjölk så att jag kan äta havregrynsgröt på morgonen..
DÅ har man verkligen INGA pengar...


Nu på morgonen skrev jag min första "Närvarouppgift" på Distanskursen, Naturkunskap B.
Man ska göra såna en gång i veckan bara för att läraren (en gubbe som man inte vet vem det är, han är mer som en automatisk telefonsvarare, fast på internet) ska se att man hänger med i kursen och att man inte halkar efter..
Jag fick i alla fall 3/3 rätt. 100%. Och mitt självförtroende när det gäller plugget höjdes just en aning..
Det bästa av allt är att jag såg att vi ska fortsätta plugga samma sidor nästa vecka, vilket innebär att jag kommer ha en chans att klara provet på dom 61 sidorna. Provet är nästa vecka. Då är det ett "Delprov". 3 såna under terminens gång ska man klara för att få fortsätta kursen..


Men vet ni, jag vill inte ha en blogg som bara handlar om plugg.. Hur kul är det för er att läsa?
Jag vill ha smaskiga detaljer och märkliga livssituationer i min blogg.
Jag vill ha kärlek och hat och lite intriger.
Men lite pluggsnack får ni nog stå ut med.. det är ju liksom det jag gör nu.. pluggar..

Fredrik & Jag är kärast i hela världen och jag vill helst sitta fast på hans kropp ungefär hela tiden.
Jag skulle vilja minimera mig till storleken av ett spädbarn på dagarna så att jag kunde sitta fast under hans tröja när han är på jobbet... ungefär så nära vill jag vara.. hela tiden..

Imorgon ska jag utsätta mig för en väldigt jobbig utmaning.
Ni förstår, vår innebandymålvakt spelar egentligen med det yngre tjejlaget och hon har match med dom i Hemse imorgon när vi har match. Hon kan inte komma och stå för oss förrän tidigast till 2:a perioden..
Så, vem ställer upp? Just det! JAG!
Eftersom jag ändå inte ska spela, så får jag alltså ta mitt uppdrag.
Men jag ska göra det bästa av situationen även om det känns väldigt jobbigt.
Jag sa till tränaren att jag sätter på mig masken innan jag går in på planen, och tar inte av mig den förrän jag är i omklädningsrummet efter.. så slipper alla se vem jag är.
Okej om det var i Hemse alltså, men nu är det på hemmaplan dessutom.. i KLINTE!! Lite ångest får man ju...

Ikväll ska jag å Fredrik ut till Klinte..
Dagens lektion slutar vid 14-tiden och sen ska jag bara vänta in min man så att han kan sluta jobba..
Sen drar vi..
Syrran flyttar till GBG och ska läsa psykologi och hon åker imorgonbitti, så man får ju liksom passa på att umgås lite..

Upptäckte just att dom lagt sportlovet veckan innan man får studiemedel.. är det snällt?!
Jag ska ju till Sara & Jocke och Alfons och hälsa på... hmm.. får väl lösa det på något sätt..


Puss & Kram, Skumbanan!


Me & My Beautiful Hard Working KajsaLajsa!

Kommentarer
Postat av: Miss K

Hallo" de där va väl o överdriva lite... bli så litet som ett barn så du kan va under hans tröja.. creepy! Tvär creepy.

Men de e okej jag tycker om dej endå.

Har dom sushi på gotland så vi kan äta när jag kommer?

2009-01-16 @ 22:56:40
URL: http://hiphop/yooo.sexme/MissK.dunkdunk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0