viktnedgångsrapport


Ja mina vänner.. dags för en viktnedgångsrapport igen då..


Midjemått vid start, mars 2008: 94 cm
Vikt vid start, mars 2008: 86,7 kg

Idag då?

Midjemått: 79 cm
Vikt: 72 kg



Vilket blir i minskning?

Midjemått: -15 cm
Viktminskning: -14,7 kg



Och vet ni..
Ja, jag vet att man inte ska hålla på att räkna BMI eftersom det inte stämmer.
Det tar t.ex. inte hänsyn till hur mycket muskler man har o.s.v..
MEN! För första gången på 7 år räknas jag nu till NORMALVIKT.

Tack, Tack, Tack!

När jag nått min målvikt blir det skumpa!!!
5 kg kvar....




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag vill också ha skumpa!!! Vad ska jag då behöva göra??

2009-01-07 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0