Ohh.. C'est La Mère!


Ja, här sitter jag i min nya lägenhet och bloggar.. Hur coolt är inte det?!
Utan någon annan i närheten sitter jag här och slappar.
Det var så länge sen jag bodde själv, men ojj vad skönt!
Jag stormtrivs redan!

Ja, eftersom alla bloggar idag/igår/imorgon handlar om nyår och ett nytt år så tänker inte jag bry mig ett skit om det.
Alla andra bryr sig ju så det räcker och blir över.. det är ju ändå same shit, livet rullar på..
Men jag tänker i af lägga in några bilder från Nyårsafton längst ner.

Jag är så sugen på att börja plugga att det fullständigt kliar i fingrarna!
Jag har verkligen jordens alla förutsättningar idag.
Jag har t.o.m. en sånhär bärbar dator som man SKA ha när man pluggar..
Det ser liksom lite proffsigt ut! =))
Sen har jag typ 600m till skolan.. Ohh... C'est la mère! Som den franska kocken i akvariet i Hitta Nemo skulle sagt..

Jag börjar bli mer och mer orolig för min huvudvärk dock, den vill inte ge sig. Ibland försvinner den i någon dag, sen är den tillbaka igen. Migrän kan jag vara utan.. Kanske man skulle kolla synen...? Nån som vet vad det kostar?

Skärmen gör ont i mina ögon p.g.a. skallvärken så nu slutar jag för idag..

Puss!

Me & my sistah!


Me & my Man..

 Familjen Johansson

Goooooood Champagne!


Förrätt:
Stekta Dadlar inlindade i Bacon med grönsakskompott. Balsamicokräm, rostade solrosfrön och flingsalt på toppen!


Varmrätt:
Stekt vitlöksmarinerad fläskfilé med rostade rotfrukter och grönsallad.


Efterrätt:
En fryst Hallonhistoria med vispad grädde. Halon och friterad citronmeliss på toppen.





Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Little Sister

Vi är bra snygga vi!

2009-01-03 @ 00:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0