Treo, mat, lite kärlek och en citodon.



Först Treo, sen lite mat. Lite kärlek på det och nu en Citodon.
Kanske att jag kan blogga lite nu då...

Skallbank idag alltså. Sådär så att man knappt kan se på en ljus dataskärm utan att det skär i huvudet.
Om man drar ur strömsladden ur datorn går datorn dock ner i något energispar-läge och skärmen blir mörkare, då går det mycket bättre. Underbart!

Jag har hur mycket som helst att göra.
Eller. Jag har koll på det mesta.
Det som skaver är Historia-provet som ska göras.
Jag har verkligen ingen aning om det mesta som kommer att komma med på provet..
Jag MÅSTE göra ett ryck.

Har egentligen matte-lektion nu. Malin Komvux har dock lovat att ta anteckningar till mig. ThanX! =)
Vi satt igår och räknade DeltaX och DeltaY tal. Och vi kunde dom! Helt otroligt! Det finns hopp!

Älskade Fredrik kom hem med lunch till mig idag. Han är nästan för bra för att vara sann!

Det är verkligen så himla tråkigt att jag inte bloggar så mycket längre..
Men jag tänker på det ofta ska ni veta, och bara jag kommer igång och kommer in i plugg-rutinerna så ska ni se att det kommer bli som förr..

Ikväll bär det av ut till Klinte.
Imorgon fm har Fredrik och hans Östergarn innebandymatch mot KIK i Klintehallen. Ska bli grymt kul att se!
Sen på kvällen blir det utgång till MaxMorgan. Bergvall och Kristansson ska spela..
Eventuellt en förfest hos Warden också, det blir kalas! =)

Igår var det rep.
Vi är nu officiellt bokade på en spelning i Säffle den 18:e Juli. Fy fan va coolt!
Eventuellt ca 200-300 personer är bjudna till festen.. JÖSSES!

Phat Lips
-Summertour 09'

Hur fantastiskt är inte det!!!?
Vi blir bara bättre och bättre, Urban har verkligen trummat in sig och vi är så myket mer samspelta än förr.
Nu har vi 62 låtar i reportearen och för tillfället repas det in Rockabilly-låtar så det står om det!
Vi behöver dock förslag på fler..
Så är det någon som vet någon klockren rockabilly-klassiker så blir jag =) för förslag!


Förra helgen var jag och Fredrik ute och gick..
Jag såg något konstigt en bit bort som hängde i trädet..
Men med min dåliga syn såg jag mest färgklumpar som dinglade.
Vi gick närmare, och ni kan inte gissa vad det var som hängde i träden...
Det var alltså säkert 4 ställen på promenadstigen som hade dom här sakerna i träden..
Vi trodde inte våra ögon..


















Ni förstår..
Visst känns det lite makabert?
Fast ändå fint på något sätt...
Barnen har säkert haft cermonier för att lämna bort och sluta med sina nappar..
Lite gulligt ändå.



Nu börjar Citodonen hjälpa and I'm starting to get blurry...

Puss.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kan förstå barnet med DIF-nappen !!!! Hade oxå kastat den i skogen

2009-02-02 @ 13:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0