Utan Dig.

Utan Dig, Fredrik...

Utan Dig är jag ingenting.


Du är den där kärleken som bara finns på film.

Det där amerikanska romantiska dramat från 2008, det är Du.


Du är den som alltid finns, alltid ställer upp. Alltid.

Du är den som älskar mig.


Du är den som tar hand om mig när jag är sjuk.

Du är den som kör mig när jag inte har någon bil.


Du är den som kommer hem till mig och diskar.

Du är den som lagar mat till mig när jag inte orkar.


Du är den som tankar hem filmer som jag gillar.

Du är den som gör te till mig på kvällarna.


Du är den som går upp och gör frukost till mig på morgonen.

Du är den som följer med mig på innebandymatch.


Du är den som vårdar mitt hjärta, dag som natt.

Du är Den. Förstår du det? Du är DEN.

Den människa jag vill vara med. Alltid.



Hur ska jag någonsin kunna visa min tacksamhet för allt?
Du är det finaste jag vet.


Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha låter som han är din betjänt... Jag vill oxå ha en sån =)

2009-01-22 @ 18:04:53
Postat av: Anonym

Jag är glad för din skull som är så lycklig =)

2009-01-22 @ 23:10:23
Postat av: Fredrik

Puss på dig jag älskar dig!!

2009-01-23 @ 09:04:38
Postat av: Little Sister

Det är kärlek.

2009-01-23 @ 16:59:08
Postat av: Anonym

Qute!

2009-01-27 @ 12:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0