så var jag igång igen.. =)



Idag är ni hela 18 stycken som läst min blogg!
Jag blir såååå lycklig!
Ni får mig att vilja skriva mer, mer å MER!!
Tack för att ni håller min skrivarglöd uppe!

Har just kommit hem från innebandyträningen..
Första sen innan Thailand. Alltså typ 2 månader sen.
Konditionen är ju inte direkt på topp..
Jag är nästan helt död om jag ska vara ärlig.
Men det var kul, som vanligt!
Och äntligen är vi så mycket folk att inte alla MÅSTE vara med på varje match.
Äntligen har det blivit konkurrens om platserna till matcherna!
Och jag tycker det är sååå skönt, för jag är verkligen inte mogen att spela match ännu.
Jag behöver träna mer och bli bättre. Annars känner jag mig bara dålig.
Sen blir det väl kanske att man får hoppa in p.g.a. sjukdom.. men det är en annan sak..

Nu ska jag packa ihop mina grejjer, för imorgonbitti bär det av till staden igen..
Och så ska jag ju ännu duscha..

Nä, för att citera min vän Warden:
-Hugaligen, snart är det påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0