Nu är det igång på riktigt!




Så var det igång på riktigt..
Plugg upp över öronen..
Första veckans uppgift i Naturkunskap B på Distans är att läsa 61 sidor i boken.
Och sen komma ihåg det mesta..(?)
Jösses, säger jag bara!

I helgen har vi mest varit kära jag å Fredrik..
Plöjt igenom en massa Beck-filmer å andra filmer..
Igår, söndag klev vi upp 15.30..
Det vara bara mys hela dagen =)
Hela helgen för den delen..


I lördags var vi ute i Klinte.
Det är så skönt att Fredrik å Simon funkar så bra med min familj..
Jag, syrran å pappa var å repade några timmar å lämnade dom andra hemma..
Men det hade inte gått någon nöd på dom, dom var lika glada när vi kom hem som när vi gick!
Det är såå skönt att slippa behöva ta ansvar för att Fredrik ska trivas ute i Klinte..
Han gör liksom det ändå.. hjälper mamma med maten å babblar med farsan..
ÅH! Vad det är underbart!


Jag har en sån satans mensvärk idag så jag nästan svimmar..
Hur i hela friden ska man kunna läsa och förstå något om atomer och molekyler när man antingen är dimmig i huvudet av värktabletter eller svimfärdig av smärta??
Hu för detta lidande!

I eftermiddag åker jag med Warden till Klinte. Innebandyträning ikväll. Och så in med Elin imorgonbitti, till Komvux!
Fan! Det rullar ju på dethär.. =))




Tillbaks till läsningen om dom där atomerna som jag inte fattar något om..

Kommentarer
Postat av: Miss K

Ja de rullar på kan man ju verkligen säga!! :) Va mysigt de lät att nu hade varit hemma o vart kära i helgen, inte helt fel...

Hur går de me träningen då? Själv lite trögt under jul o så men nu så!

Miss you lots.. holler!

Kram

2009-01-12 @ 23:19:09
URL: http://hiphop/yooo.sexme/MissK.dunkdunk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0