Järngrepp.



Å Herregud! Kan inte någon bara ta bort järngreppet runt mitt huvud innan jag börjar gråta!
Jag orkar snart inte mer.. Migrän var å varannan dag är ingenting jag orkar med..
Jag som trodde att det hade blivit bättre, att det skulle gå över nu..
Men, men.. Naiva Emilia. Hej! Det är jag!
3 dagar gick det innan det var igång igen..
Tinningarna brister och ögonen trycker.. Jag orkar snart inte mer!
Det värsta skiten är att jag måste ta migränmedicin som gör mig trött..
Är jag trött så somnar jag, vilket är skönt för migränens skull.. Men inte sen på kvällen när jag ska sova!

Doktorn ska ringa vid 10.30.. Får se om man kan få något botemedel.
Någon mirakelkur...
Det värsta är att jag inte kan låta bli att tänka på den kära hjärntumören som blev borttagen förra sommaren..
Jag vet att jag röntgade mig i oktober å att allt såg bra ut, men va fan.. man kan ju inte låta bli att tänka på det..
Det är väl inte så konstigt?
Jag har inte tid med dethär nu, jag ska ju börja plugga på måndag, då kan man ju inte ha ont i huvudet!
Då lär jag ju inte få något gjort..


Och till något annat...  vem/vilka faaan är Kleerup???
Dom vann ju tydligen de flesta Grammisarna igår..
Det är ju intressant att det alltid är okända artister som vinner grammisarna..
Det tycker jag är väääldigt märkligt..
Det har jag i alla fall INGEN som helst förståelse för..


Usch å fy vad jag är negativ.
Men jag sitter faktiskt och kämpar med migränhelvetet medan jag skriver..
Och skam den som ger sig..
Och skam är det värsta som finns.
Tack å Hej.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du ska veta att jag tänker på dig!! Och du vet att jag finns här för dig om det är något du vill. Puss

2009-01-08 @ 10:07:55
Postat av: Anonym

Jevla gubbe (migrän)!

2009-01-08 @ 19:37:02
Postat av: Jenny T

Stackare. Hoppas verkligen att doktorn gör någonting åt din huvudvärk!

Hehe, att du har missat Kleerups existens är för mig lite av en gåta. Länkar här till hans jättehit som Robyn sjunger. Fantastisk!

http://www.youtube.com/watch?v=Y2LXDQ3yFwU

Han gör alltså musiken/testen å andra sjunger.

Puss

2009-01-09 @ 14:09:06
URL: http://mjuko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0