det är mycket nu..


vet ni... jag är så trött...

dethär ska jag göra denna vecka:

Planering vecka 3

  


Svenska A:

*Skriv en presentation om Vilhelm Mobergs berättelse. (Kapitlet som lästes i klassrummet.)

*Börja läs en bok av en arbetarförfattare. (Eywind Johnsson - Nu var det 1914)


Naturkunskap B:

*Läs sida 1-61 och förstå innebörden.

*Gör närvarotest senast söndag


Historia A:

*Läs om forntiden, medeltiden och antiken. (Finns på hemsidan.)

*Gör första inlämningsuppgiften.

Skriv en kort resonerande uppsats, där du funderar över för- och nackdelar med att leva i ett jägar- och samlarsamhälle. Låt din text vara 1 - 2 sidor med typsnitt 12. För godkänt krävs minst tre tydligt framlagda synpunkter. Se till att din handledare fått denna text senast efter tre veckor. Har du inte hunnit med tills dess, så måste du höra av dig till din handledare, annars blir du struken som distansstuderande.


Matematik B:

*Fortsätt i boken enligt planering.


Naturkunskap A:

*Fortsätt enligt planering.



så förlåt om bloggen blir lidande.. jag måste bara komma igång..

Kommentarer
Postat av: match.com

Du är duktig du och klarar av det där utan problem. Kram

2009-01-14 @ 14:55:02
Postat av: Fredrik

Jag säger bara det du är duktig!!!!!

2009-01-14 @ 15:02:26
Postat av: Jenny T

Ja, Komvux kan verkligen konsten att dränka en i plugg! Kul att du läser Historia A och Svenska A förresten! Hälsa Christer (om det är honom du har? Gud, han är en sån fantastisk lärare! Han fick mig helt såld på arbetarförfattare så nu LÅNAR jag arbetarböcker på BIBBLAN) från mig å om det är SvenErik du har i historia så får du nog MVG bara av att hälsa från mig! :) He loved me!

Annars önskar jag höra mer om ditt stadsliv. Och så vill jag å Livia hälsa på nån dag. Å så har jag en fråga. Använder dina föräldrar och syster sin motionscykel mycket? Visst gjorde dom det?... Jag behöver nämligen låna/hyra en sån fram tills jag föder för annars riskerar min bebis att dö av övervikt bara för att jag helt enkelt INTE TAR MIG UT i naturen.. Om du tror att det är någon idé att ens fråga, så kanske du kan fråga om jag får hyra den tills den 13 april ca av dem?

kärlek och kyssar

2009-01-14 @ 20:59:08
URL: http://mjuko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0