Birkagatan 8A


Det kom ju en efterfrågan på bilder från min lägenhet..
So... Here it is!!


Fönster mot psykområdet.


Myshörnan. Här bor min gitarr Emil.


Middag för två?


Plugghörnan. Det är här jag ska sitta och gnugga mina geniknölar i vår...
Här bor min dator Conrad.


This is where I'm making magic..  =)


Vänstra sidan av badrummet..


Högra sidan av badrummet..


Mitten av badrummet..


Mina finaste köksmaskiner.


?




Kokvrå.

And that's it.. jag kan garantera att det inte går att ta foton ur fler vinklar i denna lägenhet.
Men inte verkar det som jag bor på 20 kvadrat?
Ha ha..

Ses...

Kommentarer
Postat av: match.com

Jättefint. Jag kommer förbi nån dag. Kram

2009-01-03 @ 18:08:15
Postat av: ZarahLinnea

Ahh.. va fint.. :)

Hoppas att du får ett fint år Emilia! :)(Om jag har glömt att säga det)

Många Kramar

2009-01-04 @ 11:18:26
Postat av: Johanna

jätte fin lägenhet... Men hur ska fredrik få plats i den lilla sängen tillsammans med dig... hahahah då får ni ligga på hålet the hole time...=)

2009-01-04 @ 20:12:15
Postat av: Anonym

Haha, magic! Det var kul. Speciellt eftersom du inte var först... MOHAHA!!

2009-01-04 @ 23:59:30
Postat av: johanna

men vart är soffan??

2009-01-05 @ 09:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0