1200:-




Att läsa så mycket så att det känns som att ögonen smulas sönder och dränks i någon frätande syra, det gör ONT!
Och inte kan man koncentrera sig då heller.. skit vad det ska vara mycket läsning..


Igår var jag å storhandlade på ICA Maxi. Ja, pappa.. Jag vet att det är som att svära i kyrkan för dig..
-Sa jag att pappa är butikschef på Konsum?

Well, well... 1200:- gick det på, men jävlar vad mat..
Det är alltid svårt med första handeln när man flyttat.
Alla förråd ska fyllas på.
Det blir ju svindyrt, helt enkelt.. det går inte att undvika..

Och så kom skolböckerna igår.. 1200:-
4st.

Jösses. 2400:- Brände jag igår... UTAN MINSTA PROBLEM!
Kul..


Jag har tappat synen helt å hållet, ser ingenting på långt håll längre..
Väntar just nu på svar från Specsavers så att jag kan få komma på en synundersökning..
Undrans om jag verkligen passar i glasögon..?

Mattelektion vid 12.30.
Shit, det är ju snart..
AAAHHH.. jag vill bara ligga å dö lite först..
Så jag gör nog det nu.


Mors!

Kommentarer
Postat av: Little Sister

You will survive!

Jag saknar dig så mycket älskade du. Hoppas det går bra med glasögon och allt. Ska bli intressant att se dig i det...=) Då är det 4 av 4 i familjen!

Puss puss och stor stor kraaam!

2009-01-23 @ 17:01:15
Postat av: Tjengan

Allt klär en skönhet :) blir syggt med glasögon oxå.

2009-01-24 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0