Idrottar du?



Var är det full action om inte kring Emilia?

Jag var så laddad igårkväll.
Vi skulle ha träningsmatch mot F95 och det skulle ju bli så roligt att äntligen spela match.
Hur som helst hade jag fått frågan om jag ville stå i mål, så jag hade fnulat lite på det under dagen.
Hur som helst bestämde jag mig i af för att stå ett tag, se hur det kändes och sen eventuellt spela ute.
Så jag drog på mig målvaktsstället och insåg att jag ser väldigt dåligt ikväll.
Jag trodde att ögonen var överansträngda eftersom mina glasögon inte kommit än..
Ja, vi började värma upp och det gick riktigt bra.
Och ännu mer laddad blev jag, och ännu sämre såg jag.
Tillslut såg jag dubbelt och insåg att nu går det inte längre.

Sen slog mig tanken att såhär var det sist när min medicin fick spel och jag fikc konstiga levervärden och började se dubbelt.
Emilia blev skjutsad hem, mamma skjutsade Emilia till lasarettet.
Som tur var, var det knappt en människa på akuten så allt gick fort och smidigt.
Undertiden som vi åkte till stan hade jag börjat få en massa skallvärk och det hela resulterade i att jag helt enkelt hade fått ett jättefint migränanfall som hade börjat genom att påverka synen.
Jag fick tablett och åkte hem helt enkelt.
Väl hemma skulle jag ta en tablett till, och när den börjat verka gjorde Fredrik te och macka och jag somnade gott.
Idag är jag mör.

Jag hade dessutom en tid hos gynekologen idag.
Jag har ju haft ont kring min spiral.
Hon kikade lite med ultraljud och såg så att satt där det skulle.
Sen klämde hon lite.
Sen sa hon:
-Idrottar du?
Och det gör jag ju. Då sa hon att jag helt enkelt behövde stretcha bättre efter träning.
Jag har alltså tydligen lite mer muskler än vanligt i bäckenbotten som behöver stretchas efter träning. Samtidigt som hon berättade om min ENORMA muskulatur i bäckenbotten, då sa hon något som lät som: 
-Det var ju tur att du inte har tänder där i bäckenbotten för då hade du bitit av mig fingrarna..
Jag tror att det var meningen att jag skulle skratta..

Sen visade hon mig en massa fina stretchövningar.
Och om jag ville kunde jag stoppa upp två fingrar i ändtarmen och pressa lite mot bäckenbotten, men det var ju inte så många som föredrog den metoden.. väldigt konstigt.. och tack för tipset, men nej tack.

Nä, nu får mor min ringa.
Mina glasögon har kommit och jag vill ha dom NU!
Men mamma och hennes VISA-kort måste följa med först.

Hojj.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad då?! varför vill du inte pröva på den stretch övningen. HAHAHAHAHAHA

2009-02-04 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0