it hurts...




Jag MÅSTE lära mig stretcha efter träningen.
Nu sitter jag ju här med ännu mer ont än vad jag hade igår.
Jag tror jag måste inse att jag börjar bli till åren. Jag har ju aldrig behövt stretcha i hela mitt liv!

I natt drömde jag att jag gjorde mål i en innebandymatch. Jag blev så glad att jag inte kunde sluta le..
Förstår ni då hur mycket jag önskar att jag fick mer speltid på matcherna? Om man t.o.m. drömmer om det på nätterna?
Det gör mig faktiskt riktigt ledsen att jag inte får spela mer, men jag gråter bara i smyg. Gåendes hem i snöstormen efter matcherna till exempel.. Fy farao vad jag tycker synd om mig själv då..
Jag har varit på alla träningar utom 2 sen i början av Januari.. är det inte dags att man får visa vad man går för då?
Det är ju inte så att vi siktar på att vinna serien direkt. Dessutom är det bara 1 match kvar denhär säsongen.. Och jag HAR verkligen inte gjort bort mig det lilla jag har fått spela de senaste matcherna... Nä fy.. Jag kommer snart att tappa lusten.. Och vaddå att vi skulle ta ut folk till matcherna efter hur mycket man tränar och engagerar sig.. ? Det finns många jag tränat mer än de senaste månaderna... Jag blir faktiskt ledsen på riktigt.. Så jävla dålig är jag inte......eller?

Omprov på matten såfort skolan börjar. 2 poäng från G.. kul.. nä.. får träffa malin komvux i veckan å plugga lite.. trots sportlov. Men.. det är i alla fall skönt att slippa tiderna i skolan.. riktigt skönt faktiskt..

Annars är det mest cellens olika delar som pluggas in.. Visste ni förresten att Mitokondrierna andas åt cellen? Och att Lysosomerna fungerar som sopförbränningsstationer? Eller kanske att Ribosomerna fungerar som proteinfabriker åt cellen? Det visste inte jag heller, tills för en stund sen....

Nu längtar jag väldigt mycket efter min Fredrik som jag inte sett sen igårkväll.. Jag tyckte förrut att jag kände hans lukt på min tröja. Och vips så satte något lustigt system igång och jag började längta något fruktansvärt...
Jag hoppas, hoppas, hoppas att han kommer snart.. Så jag får lukta hur mycket jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0