Jag har mycket att göra..



Fancy.. Ha ha, Kajsa! Jag visste att du skulle nappa på den!  =P


Ja, glasögonen börjar vänja sig vid att befinna sig på min näsa.
Och jag har börjat vänja mig vid att dom bor där.
Dom är faktiskt riktigt sköna ibland, även om dom är lite i vägen när man ska pussas.. fast bara när man ligger ner..
När jag går utomhus går jag bara och tittar och tittar, läser skyltar. Testar hur långt bort jag kan läsa o.s.v..
Helt plötsligt var dom gråa fula husen vid Bingan fina. Bara för att jag kunde se konturerna.
Det känns bra med brills! =)

Imorse hade jag Svenskaprov. Arbetarförfattare, var temat för det här provet.
Typ Vilhelm Moberg, Moa Martinson, Eyvind Johnson och icke att förglömma, Jennys favorit, Ivar Lo Johansson.
Provet började 08.00.
Emilia och Fredrik vaknade 07.55.
Klockan hade inte ringt. Tjoho!
I något konstigt lugnt tillstånd, ungefär som det där lugnet som inträffar en del människor vid en olycka var jag så snabb och smidig och klok att när jag satt i skolbänken 08.07 visste jag knappt var jag befann mig. Jösses! Jag som brukar ta sån tid på mig på morgonen. Bra jobbat, Emilia!

Svenskaprovet gick bra i alla fall, det var bara en fråga jag inte svarade på. Och sen tror jag att jag inte riktigt svarade det läraren var ute efter på 3-5 frågor. Provet bestod av minst 45. Jag hoppas på VG.
Löjligt egentligen. Om jag verkligen hade ansträngt mig med plugget hade jag satt full pott utan problem.
Men det är inte lätt. Jag har ju annat att göra.

Det ska repas in grejer med bandet, nu när jag börjat spela lite keyboard också, MÅSTE jag öva mer än jag brukar.
Jag har 4 andra ämnen jag läser och ska anstränga mig i.
Jag har innebandyn och ska vara i Klinte måndag- och onsdagkvällar.
Det tar tid.

Imorgon förmiddag är det Naturkunskap B-prov.
Prov på de första 61 sidorna i boken.
Jag MÅSTE klara det.

11.30 kommer Warden och Fredrik och äter lunch.

12.30 har jag mattelektion.

14.00 ska jag möta Mats så att vi kan åka till båten och hämta Ann, Sara och Alfons.

(Här emellan ska jag umgås med Sara och Alfons, samt lära mig en ny låt på keyboarden. Förhoppningsvis får jag i mig mat också.)

18.30 Är det rep med Phat Lips.


Shit vilket tajt schema det blev...

 Old Times..

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hej hej!

Verkar som att du har fullt upp. Jag tänker mycket på dig där hemma... Med dina glasögon och din skola och allt sånt...

Hoppas att du mår bra och hinner stanna upp och andas ibland.

Stor kram och massa omtanke!

/Lillasyster som älskar dig

2009-02-05 @ 22:06:36
Postat av: Miss K

Well ... :o)

Oj bra o vakna 5minuter innan provet. Tur att de gick bra, du ser bra ut i glasögonen, nu är vi lika igen, iaf när jag ska läsa.'

I miss youuuu

2009-02-05 @ 22:07:42
URL: http://hiphop/yooo.sexme/MissK.dunkdunk.nu
Postat av: match.com

Maten var alldeles förträfflig!!! Gick och smakade på vitlöken HELA eftermiddagen, smasken :-) Mer sånt Millan!!!

2009-02-06 @ 18:29:49
Postat av: cilla

Ojojoj, inte bra att försova sig! Men vilken tur att du blev insläppt på provet då, trots att det redan hade börjat! :)

2009-02-07 @ 18:25:35
URL: http://cijo.blogg.se/
Postat av: Mariah

old times, good times :)

2009-02-09 @ 00:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0