Shivers down my spine


Ja, Hörni!

När ska man ha tid för sånt här??
Det kan man undra..
Det lustiga är att det är just när jag verkligen inte har tid som jag sätter mig här.
Imorgon är det matteprov som gäller.
Fy! Jag bara hoppas och ber för ett godkänt. Jag har nämligen hört talas om ett ord här på Komvux som kallas rest.
Det är inget ord jag vill höra talas om, jag får rysningar.
Precis som ordet utgifter, ger det mig shivers down my spine.

By the way klarade Emilia både första svenska provet och första naturkunskap B provet helt okej.
Nöjd.

Och mer då?
3 har ringt angående min telefonräkning från Thailandsvistelsen.
Dom bad så HEMSKT mycket om ursäkt och drog genast av ca 8000:- från min telefonräkning.
Well.. Thank you!
Nu måste jag ju ännu ligga och betala dubbla fakturor i 2 månander eftersom jag ligger efter med 2 st som har legat frysta sen jag kom hem från Thailand.
Känns mindre skojj. Men dock, jag klarade det!
Tack vare mitt underbart formulerade brev jag skickade till reklamationsavdelningen snabbt som attan efter att jag kom hem, blev det ett problem mindre i mitt liv.
Underbart!

Men, försvinner ett problem så kommer ju snabbt ett annat, eller hur!?
CSN har skrivit bort en kurs så dom anser nu att jag inte pluggar heltid längre.
Med andra ord har det försvunnit typ 1300:- på min inkomst.
Goddag, Kära Yxskaft!
Vaddå skrivit bort en kurs??!! Kan man få lägga in ett ord här?
Ska till CSN-människan på Komvux nu vid 13. Får hoppas att hon kan hjälpa mig..

Förresten!
Vi har ju fått en spelning med Phat Lips!
Lördagen den 28 Februari.
Rockabilly-fest i Hejde bygdegård!
Jag MÅSTE hitta en rockabilly-klänning!
Hjälp mig!?

Har förresten fått ett annat himla roligt uppdrag till sommaren.
Ni förstår.. Jag har fått min första bröllopssjungning!
Ni kommer ihåg Pär, Skellefteå?
Hans farbror Morgan ska gifta sig här i augusti.
Så.. Han och hans tjej Eva vill att jag ska sjunga på deras bröllop!
Är det inte fantastiskt?
Ska bli himlans kul..
Hamra Kyrka den 1 augusti.
Oj, vad roligt det ska bli!
Jag skulle egentligen vilja att Fredrik följer med.. men.. blir det konstigt?
Kan ni hjälpa mig att fundera lite kring det?
Pär och hela hans familj kommer ju va där..
Men då kommer det också vara över ett år sen jag flyttade hem..



Nu kommer snart Malin Komvux och vi ska plugga till matteprovet imorgon.


Tjofräs!


Och ja.. Jag lovar!
Mer blogg, mindre annat.




Kommentarer
Postat av: johanna

Kolla massa secondhand! Finns säkerligen nån grym rockabillyklänning! Massor med kramar.

2009-02-16 @ 18:40:55
URL: http://joelah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0