Högskoleprov?




Idag har jag varit och träffat Studievägledaren på Komvux.
Resultatet blir att jag måste plugga till sjuksköterska på distans.
Mot Dalarna. Som jag trodde.
Men för att komma in är det 16.2 poäng som gäller.
Vilket jag kan se mig om i skyarna efter.
Det är alltså över VG i snitt för er som inte förstår poängräknesättet.
Och att jag inte har över VG i snitt kanske inte är så konstigt med min historia.

Så, då är högskoleprovet kvar.
Och där ser det ljusare ut.
Där behövde man bara få 0.6 (50-55 rätt av 120 poäng)

Nu har jag anmält mig till Högskoleprovet den 28 mars.
Och till det har jag blivit ombedd att plugga gamla prov.
Hon tyckte att jag borde klara det..
Ja, jag får väl bara klara det! Det finns ju inga alternativ..


Nä, time för en walk to ITC.

Träning i Klinte ikväll.
Oh, Hell YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0