ajje!



Jag har sån himla lust att slita ur.. nej, aj! det gör ont..
Men ta ur den här spiralen.. den gör skitont! Känns som mensverk dygnet runt..
Men tar jag ur den då vet jag inte hur det går riktigt..
Jag är ju ingen expert på att använda kondomer direkt..
Och inte min man heller..
Och då vet vi ju alla som har varit på sexualkunskapslektionerna hur det kan sluta...

Dagen idag är så himla seg. Den tar aldrig slut. Och jag kan inte plugga, ingenting fastnar. Och imorgon ska jag plugga en massa matte så jag skiter i pluggandet för idag.
Nä, jag vill bara att det ska va dags för innebandyträning, och den börjar 20.30.
Och det är 4 timmar kvar..
Sen, äntligen ska jag få träffa min man som antagligen redan sover när jag kommer hem..
Men, men.. jag får i alla fall krypa ner till honom och vara sådär nära, nära...


Äsch.. måtte tiden gå fortare snart..



Hittade ett gammalt kort med mig på skotran..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar skotran! :)

2009-02-25 @ 19:06:53
URL: http://joelah.wordpress.com
Postat av: Miss K

Fina emilia!

Jag jobbade idag när du ringde.. tänkte på dig ida, men de va så rushit på jobbet för en gångs skull, så kunde inte ringa från jobbet.. Men i holler at u vi kan höras i helgen.

Älskar dig dont forget!!!!!

2009-02-27 @ 21:19:53
URL: http://hiphop/yooo.sexme/MissK.dunkdunk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0