Vad ska gå fel?


Ja..! Men tror ni inte att jag och min blivande brukare passade varandra som handen i handsken?
Det får bara inte gå så här bra!
Vad är det som ska gå fel liksom..?
Jag bara längtar, längtar å längtar tills jag ska få börja jobba.
Jag har schema från mitten av juli till mitten av augusti.
Men en av dom som jobbar nu är sjukskriven så dom vill ha in mig såfort det bara går.
Intro-dagarna ska jag gå redan i maj, så att jag kan jobba direkt sen.
Jag är laddad!

Nu sitter jag i skolan.
Läraren hade visst glömt att tala om att han ska till England.
-Ja, men det står ju på skärmarna här på skolan.
Var hans svar.
Kunde han inte skickat ett mail som han gör om allt annat?
Åh.. typiskt.. vad ska jag nu göra hela dagen?
Har i alla fall sms:at till Jenny.. Får se om hon svarar.
Jag känner igen annan i stan.. tror jag..
Jo, Malin Komvux men hon ska till Hemske.
Jag kanske helt enkelt får ringa min mamma och se när hon slutar för dagen..

Igårnatt låg jag med magkramper. Jag fattar det inte, jag som inte brukar reagera så jättestarkt på lite, lite gluten. Men plötsligt vart jag sjuk av Corn Flakes. Majsflingor. Inte tänker man väl att det ska vara gluten i dom.
MEN, i flingorna finns malt av korn. Och det var tydligen mer malt av korn än min mage pallade. Det är ju konstigt att jag kan dricka öl utan att magen sväller upp å det gör förbannat skitont. Där finns ju också malt. av de ena å de andra. och t.o.m. båda.
Nej.. inge mer Kellog's Corn Flakes för min del.

I helgen har jag och Fredrik varit tillsammans i 6 månader.  Det känns som mycket längre. Och det verkar alla runt omkring också tycka. Men jag tror det är för att vi har hunnit göra så mycket på 6 månader. Vi har ju t.o.m. hunnit att flytta ihop. Bra jobbat. Jag vet att det låter som en klyscha. Men jag har faktiskt aldrig känt såhär för en annan människa.
Han gör mig hel.

That's it for now..


Puss å Kram!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har ju tänkt på en sak... vad ska ni göra i klinte?? =)

du får väl söka min lägenhet.. hahaha sista dagen idag och söka...

2009-04-22 @ 13:20:13
Postat av: Anonym

Oj vilken fjortissignatur. Var tvungen.

Jag är så glad för att det går så bra för dig! Med ALLT!!

Pussar!

2009-04-22 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0