Här sitter jag..



Jaa.. här sitter jag och väntar på ett sms, där det antingen ska stå: Tjoho! Det blev en tjej.
eller: Tjoho! Det blev en kille.
Idag ska nämligen Jenny få sig ett kejsarsnitt. Hennes bebis ligger med rumpan neråt, och verkar så vilja. Så idag ska det snittas.

Jag funderade lite på en sak igår kväll innan jag somnade. Ni vet hur det finns såna gratulationskort till dom som just fått barn. Det brukar te.x stå: Flaggan i topp, det blev en med snopp! 
Så jag låg och klurade på vad det skulle stå om det blev en tjej, eftersom namnet på det kvinnliga könsorganet verkar vara så svårt att använda i detta land. Så till slut kom jag på följande; Vilket tur att ni pippa', det blev en med snippa!
Vilken affärsidé va!? Eller finns korten redan..? Ja, ja.. jag tyckte i alla fall att det var bra.

Igår var vi på roadtrip, Fredik och jag. Det blev ett gäng fina kort som jag lagt ut på facebook. Jag tänkte dock lägga några här med, men uppladdningen av kort är så seg, så det blir inte så många. Jag hänvisar alltså till Facebook.
Vi åkte ut på norra gotland. Först var vi i Lickershamn och promenerade lite och såg på utsikt och drack kaffe som vi hade tagit med. Sen drog vi vidare till Kappelshamn där hans släkt bor, så vi kikade in och sa hej till Fredriks två farbröder och en av deras fruar. Och sen tror jag att det var Fredriks kusin också som var där..(?)

Sen körde vi över Lärbro, Tingstäde, Väskinde, Bro och Lummelunda hem. Och jag fick köra på "Bro-rakan" för första gången, jösses vad gasfoten blev tung helt plötsligt.. roligt värre.. =)

Well, here's some pics:





 å så kaffi såklart!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas det blev en tjej, jag gillade din line.;)

2009-04-06 @ 18:34:35
URL: http://goldline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0