Back in town.



Så var man tillbaka i staden.
Och nu letas det lägenhet. Markplan. Med gräsplätt. I Klinte.
Det är otroligt vad önskemålen ändras med tiden.
Nu är man ju nästan rädd för att bestämma sig för något, och faktiskt flytta.
Tänk om man ändrar sig på en gång?
Ena gången vill vi ha en lägenhet i stan.
Nästa gång en lägenhet med gräsplätt.
Nästa vill vi ha hus.
Och nästa vill vi bo i Klinte.
Ja jösses.. undrar om vi nånsin kommer flytta.

Veckan i Klinte har i alla fall vart så otroligt skön.
En massa sol, och en massa tid UTE!
Nu när man är tillbaka i stan så är man plötsligt tillbaka i vardagen.. Då dagarna bara konsumeras, mest i väntan på att skolan ska ta slut för min del.

Det är dags på allvar att försöka mig på att komma ifatt i Naturkunskap B. Jag får. inte. misslyckas.
Då måste jag läsa om kursen i höst. Och jobba samtidigt... Nej. tack.
Får jag jobb så är jag i och för sig nöjd med det. Men, hur lätt är det att få jobb nu då?
Nu finns det ju knappt jobb inom vården längre. Det är sjukt.

Nu ska jag läsa på om evolutionsteorin. För det skulle jag plugga in till det muntliga betygsamtalet i Naturkunskap B.
Well, well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0