Trött på det här sättet att leva.


Nu har jag bott hemma i snart 4 månader.. Va tiden går va!!? Helt sjukt..

I allafall så kännd et nu kan jag säga. Jag är så ini helvete trött på att bo med mina föräldrar just nu!
Jag håller nästan på att bli tokig. Det känns som om dom lever för att lägga pikar om att jag inte gjort saker jag borde..
T.om. när jag berättade om att jag ska hjälptränare till ett pojklag i innebandy från å med fredag, fick jag ett väldigt skeptiskt:
-Ehh.. Jaha? Till svar.
Jag blir sååååå trött.

Räddningen nu är dock att min älskade vän Josefine har åkt till Turkiet en vecka å anställt mig som kattvakt/lägenhetsvakt. Så nu kan jag bara gååååå dit när jag vill!
Som ett litet EGET krypin!
Helt underbart!

Inatt är mina föräldrar i en stuga någonstans på ön å jag och syster är ensamma hemma.
Vi trivs som fiskar i vattnet.
Imorgon ska jag städa som jag måste fast jag är sjuk (urinvägsinfektionen kom tillbaka efter 2 dagar).
Jag har inte bara urinvägsinfektion utan en STOR förkylning också. MÅSTE man verkligen städa huset då??!
När jag dessutom nästa vecka ska jobba, måndag till måndag, å vara ledig 1 dag..!?
Pappa har semester i några dagar å är ledig i helgen. Kan han inte städa då!?
I allafall sk ajag städa å sen ta med mig min glutenfria lasagne som väntar å gå bort till Josefines lägenhet, för att knappt visa upp mig nästa vecka. Jag tänker leva på havregrynsgröt å lasagne så länge det bara går!

Jag blir bara såååååå trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0