Sunday, Bloody Sunday...


Jag ska vekrligen jobba HELA klintemarknad helgen.
Hur ska jag ta mig ur dethär?
Man kan ju inte direkt ringa sig sjuk när halva personalgruppen har sett en ute på krogen kvällen innan..
Hmm.. får kolla upp det mer imorgon..
Kanske det finns någon vänlig själ som i allafall vill byta söndagen..

På fredag kommer SARA!! Åh, så jag längtar efter henne! Snart kommer bebis! Inte ens 3 månader kvar nu..

Undrans vad jag ska ta mig till idag.. Plocka svamp igen kanske.. Den brandgula trumpetsvampen står nog ute i skogen å väntar på mig.. Kanske att det är rätt tid idag!

Jenny Thomasson! Hur får jag tag i dig!!!???


Ett av mina favorituttryck kommer här:

Sunday, Bloody Sunday..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0