Lite mycket nu...



Jobb, Jobb, Jobb.. Men idag var det en rikigt rolig dag!
Jag var vid samma brukare hela förmiddagen å vi gjorde en massa saker.
Det är skönt när man har mycket tid vid en å samma person.
Då kan man göra alla dedär extra sakerna som man annars tänker att man ska hinna..
Tvätta dendär duken, eller göra rent spisen t.ex.
Det är skönt när man hinner UMGÅS!


Jag har varit vid tandläkaren idag så jag har ganska ont ikväll. Jobbigt,. men antagligen värt besväret.. =/

Igår var jag på gympa.. Det kändes ganska jobbigt. Efter min kramp-period å operationen (jag vet inte vilket av det som gjort det) har jag liksom svårt att få vänster å höger hjärnhalva att jkobba tillsammans. Tänk er då ett aerobics-pass med en massa rörelser..
Dert slutade med att jag bara gjorde benrörelserna å när dom var för svåra så fick jag helt enkelt fortsätta göra övningen som var innan... Men det gick okej, jag tänker inte ge upp!

Ikväll är det innebandy, å ja! Jag lovar att jag inte ska skada mig!

På tal om innebandy så ska jag ju bli hjälptränare för Pojkar 99 i KIK.
Var nere å träffade tränaren igårkväll å pratade lite. Jag ser verkligen fram emot kommande säsong!

Nu ska jag bege mig.

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0