Amy MacDonald



Ja.. vad säger man.

Helgen var härlig. Rolig. Full. Bakfull.

Kanon!


Har vart på sånglektion idag. Det gick väldigt bra fast min röst inte återhämtat sig från förkylningen än..
Det känns som om det ligger bomull i öronen och slem på stämbanden som gör att man inte har riktigt samma kontroll som man brukar ha.. Då är det svårt att jobba med rösten.
Men det var nästan lika kul ändå!

Jag har en ny artist i mitt liv. Amy MacDonald. Shit, vad det är bra!

Funderar på att gå till doktorn. Har börjat få konstiga luckor i mitt medvetande. Häromdagen när jag körde bil visste jag plötsligt inte var jag var på väg, eller var jag var .. Det var lite jobbigt.
Sen har jag fått en massa RLS (Restless Leg Syndrome). Det kryper en massa i mina ben. Känns som om mina muskler har fått stryk av kramperna..

Ja.. det fanns då ingen tid hos doktorn idag...

Kommentarer
Postat av: Big mama

Shit vad läskigt att bara glömma!

Jag har OXÅ restless legs varje gång jag är gravid! Det suger verkligen balle. När ska vi ses egentligen? Du vet väl att jag numera har blivit en sån som ALLTID svarar i telefonen (nästan)?! Övar mig dock ännu på att bli en sån som RINGER UPP...

Jaja. Sköt om dig å gå till doktorn me di!



Puss puss

2008-10-02 @ 20:28:11
URL: http://mjuko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0