16 minuter av glädje!


ÅH! Denhär dagen har verkligen bara gått utför..
Jag vaknade imorse å var så himla positiv å pratig.. Sen gick förmiddagen åt helvete på jobbet å sen har det bara blivit värre.. Tillslut var jag tvungen att ut å springa för att få ro i sinnet. Tro det eller ej, jag sprang HELA eljusspåret på 16 min. UTAN ATT STANNA! Typ 3 km.. Helt sjukt! Det har jag inte gjort sen i 8:an tror jag. Då sprang jag på 13,17 min.
Inte så pjåkigt va!!??
Sista 100 meterna skrattade jag när jag sprang för att jag var så lycklig att jag klarade det!
Allt går med lite musik.

Imorgon är det bandfest! Som jag längtat!!! Ska jobba lite först bara..
Slutar 14:30 å sen blir det hem i badkaret med en öl!! Åh, så jag längtar!!

Hoppas nu att ni inte missade LouLou på Idol ikväll.
She's the one!

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0