walk of life


Ooh.. Har just vart på promenad. Det var riktigt skönt!
Det blåser och solen skiner, en riktig höstdag!

Idag är det en massa som händer..

Först sånglektion om 2 timmar.. Ska bli underbart roligt!
Jag skulle kunna hålla på i timmar..
Fast man kanske ska tänka på rösten också. Då är det inte snällt att hålla på i timmar..

Sen bär det av till Visby direkt.
Innebandy.
Ska bli hur kul som helst..

Sen får vi väl se om jag kanske blir kvar i stan ett tag..

Sen däremellan är det väl meningen att jag ska äta nånting också..
Det blir nog att packa med matsäck till stan.. annars blir det tajt med tid..

Idag har jag tagit ett stort steg i mitt liv.


Walk of Life:


Kommentarer
Postat av: skoglund

nästan hemma.

2008-10-19 @ 12:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0