Vad händer idag?



Jahaja.. så hur ser dagen ut idag?

Vid 12-tiden kommer systers kompis Johan. Han är mer som en familjemedlem här numer..
Men nu när Klara åkt till Indien så har han gått och blivit osynlig.
Därför har vi bjudit in honom idag. Så vi ska mysa, fika, lira lite gura, kanske sjunga lite, kramas..
Ja, allt detdär man gör när man saknat någon!

Vädret ser inte allt för lockande ut för dagens Walk Of Life..
MEN, jag orkar inte med konsekvenserna som blir om jag inte går ut..
Vilket blir att det börjar krypa en massa i benen, å DET orkar jag INTE med!
Börjar det krypa i benen blir hela jag orolig, och för att jag blir orolig blir jag yr.. Åh, ja.. sen är cirkusen igång..

Har börjat spela lite av Amy MacDonalds låtar här hemma..
Låtarna passar mig perfekt å ibland tycker jag faktiskt att det låter bra.. Det är kalas!

I kväll är det dags för gymet igen.
Det är trist med bara 1 gång i veckan..
Man hinner ju inte bygga så mycket muskler direkt.. Skulle vilja gå 2 ggr i veckan i allafall..
Söndagar hade vart perfekt, men då är det inte öppet. Och då måste jag till stan.. å blir det dyrt..

Och inte blir det nå rep denhär veckan. Vi har ingen TRUMMIS!
Jesse som jag skrev om, har fullt upp men kan ställa upp om det blir något gig.
Så nu får vi se vad det blir för lösning på det hela..
Tills nästa vecka har vi förhoppningsvis fått ihop någon slags konstellation..




Det känns ensamt vid datorn denna förmiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0