vilken kalasdag!



Vilken dag det blev!

Jag var å fikade med mina gamla tjejer idag.
Det var så roligt, det är inte ofta vi är på samma plats samtidigt..
Jag tror dom andra på fiket tyckte det var ganska jobbigt.
Det blev en riktig syjunta, med skratt och en massa skvaller!



Och alla var dom ute å rökte, UTOM jag.. Jag med min alldeles strålande karaktär..





Ikväll har jag å Titti vart i staden å kollat innebandy å ätit lite.
Det blev den trevligaste resan på mycket länge!
Så mycket som jag skrattar med Titti vet jag inte om jag gör med någon annan..
Innebandyn var i allafall underhållande.. 18 mål fick vi se.. även om 7 var i fel mål..
Fast Titti sa att målvakten blev distraherad av något.. jag vet inte.. ; )
På hemvägen satt vi och vrålade "I want you to want me" ändå tills vi kom ur Visby..
Det var frihet och kärlek och HELT underbart!
Vad skulle jag göra utan Warden?

Nä, fler av dom här resorna får det ta å bli!
Å det blir väl fler innebandymatcher.. !?
Och snart får jag köra bil igen, så då kan jag ju köra själv! =)
På onsdag ska jag in på röntgen å kolla min hjärna.
Hoppas att jag får svar fort.. jobbigt att gå å vänta..
Men bilderna ska ju upp till KS och bli kontrollerade så det lär väl ta några dagar..
Jag bara hoppas att det går bra allting..


Det får va allt för idag..




Du är så fin när du lér...

Kommentarer
Postat av: F

prestationsångest säger jag bara ;-)

2008-10-20 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0