tick, tack, tick, tack...



Så... jag fick lite underhållning ikväll ändå..
En himlans trevlig en faktiskt!
Fia från gymnasiet hörde av sig! Har inte sett henne sen studenten..
Men hon var samma gamla Fia som man bara skrattar med!
Jag var lite nervös att vi inte skulle ha något att prata om, men det kändes som om vi spolat tillbaka tiden nästan.. Allt gick så lätt trots att vi inte träffats på så många år!
Min gamla Fia som sjöng "You fill up my senses" 2-stämmigt tillsammans med Jenny för mig tills dom storknade. Jag kunde inte få nog, det var bara så himla vackert, varje gång!!


Nu är det i alla fall klart att jag får spela på Lördag i Hemse.
Licensen är klar och jag får spela!
Match kl.14.45 mot Hemse, i Hemse.
Oh yeah! Då snackar vi nervositet. Ja, kommer jag bara förbi 1:a perioden så ska det väl gå bra..
Innebandy is the shit!



Några ord för att sammanfatta mitt känsloliv igen då..

Baby when you're gone, I realize I'm in love
The days go on and on, and the nights just seem so long
Even food don't taste that good, drink ain't doing what it should
Things just feel so wrong, baby when you're gone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0