Built to last..?



Ja.. här hade man längtat efer innebandyn, å så blir det en pissträning.
Att jag aldrig kan prestera 100%. I alla fall 90%.
Så lyckades jag sträcka det vänstra låret det sista jag gjorde..
Fy f-----n!!!
Jag blir så arg på mig själv.
Men, nåt bra skott satte jag väl. Så jag får väl försöka tänka på dom istället..

Min tränare berättade för mig idag att jag nog måste till Vårdcentralen å skaffa en skena till min hand..
Det är tydligen ett svårt ställe i handen som inte läker hur lätt som helst..
Så det blir väl VC imorgon då.. Mer pengar att lägga ut till denhär sjukvården.. UH!
Men, men.. hjälper det så är det väl bra!

Har inte mått riktigt bra idag. Men jag tror att det är för att jag inte tog en ordentlig lunchpromenad.
Blir yr å illamående på en gång.. inge roligt alls!
Om det bara kunde bli onsdag så jag kunde få göra dendär röntgen!

Blev en fika med Johanna idag också. Hon är fin hon. Johanna.






Built to last..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0