äntligen nöjd..



Ja, äntligen är jag nöjd efter innebandyn.
Nu var det ju inte med laget utan bara motionsinnebandy, men ändå..
Jag gjorde i alla fall 90%.
Vi avslutade med först till 5 mål. Vi vann med 5-0. Jag gjorde alla målen!
Så, nu var det skrytet avklarat..! =))

Ikväll sjunger Eva Cassidy för mig.. och jag bara njuter.
Jag sa det första gången jag hörde henne, och jag säger det igen: Hon sjunger som en ängel...
http://www.youtube.com/watch?v=qVYpTFgeWwc


Imorgon åker jag tidigt till stan. Ska vara på röntgen 8.50.
Då ska jag först få lugnande. Sen ska jag vänta till 9.20 innan jag ska in i mardrömsmaskinen..
Tänk er att åka in i ett rör med huvudet, som är ungefär lika stort som ditt huvud.
Du är alltså, HELT instängd.
Sen sätter dom igång maskinen som "knackar" och dånar under ca. 50 minuter..
Då ska du ligga där och absolut  INTE röra dig, för då måste dom börja om från början..
Sa jag att jag har cellskräck...?

Efter det ska jag å min far luncha tillsammans.. Det är i alla fall trevligt!
Får väl tänka på det när jag ligger i dendär äckliga maskinen..

Sen ska jag..  ja.. vad ska jag..? spendera tid i stan..? Ja, ungefär... =)



Jag vill bara ta din hand
och kyssa dina röda läppar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad du ska göra ;-)

2008-10-21 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0