Jag & Guran..


Har ni vaknat i ett lyckorus någon gång?
Det gjorde jag imorse..
Det var HELT underbart!
Nu längtar jag bara efter att vakna MED själva lyckoruset vid min sida..
Men den dagen kommer.. Det vet jag..

Idag är jag tillbaka i gamla banor igen.
Promenad om en stund. Gymet ikväll.
Men gymet är färdigt vid 18. sen då?
Vad ska jag hitta på ikväll?
Warden?! Vi får väl se vad hon säger..
Men jag kan väl ALDRIG tro att hon inte skulle vilja träffa sitt extrabarn.. Ha ha!

Jag går här och väntar på röntgensvaret.. nu kan det komma vilken dag som helst..
Men jag antar att det kommer nästa vecka..

Visst fan. Warden ska bort ikväll.. BUHU!
Ingen vill underhålla mig..
Jag kommer ju få damp om jag ska sitta hemma hela kvällen..
Javisst ja.. det har jag ju redan..
Well, well.. det kanske dyker upp något..
Annars finns ju alltid guran.. =)

Jag och guran kan sitta i timmar och bara spela..

Kommentarer
Postat av: match.com

du verkar mer förvirrad än vanligt, vad kan det beror på ;)

2008-10-23 @ 11:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0