Godermorgon!


Godermorgon, både herre och Fru..! (nog för att jag bara vet en Herre som läser min blogg, men ändå.. sen är han ju karl för hela norrland så det räcker att han är den enda som läser den tycker jag! Eller vad säger du, Anders?)
Skulle det förresten va någon mer av det manliga könet som läser min blogg så får ni gärna skriva Hej..!
Alla är välkomna till mig.

Den här veckan har jag tränat arlset av mig.
Men jag mår ganska bra, det är huvudsaken..
Jag mår aldrig riktigt bra när jag ska ge mig ut på lunchpromenaden dock, så jag brukar få använda någon livlina då.

*Bita ihop
*Lyssna på musik
*Ring en vän

Jag brukar prova med alla. Men att ringa vän brukar jag spara till sist.
Ni förstår det blåser ganska mycket på gotland. Då är det inte så lätt att prata i telefon när man går runt hamnen..

Igår var en alldeles underbar kväll. Jag var hos Titti. Och vi hade det såå bra. Vi skrattar ALLTID!
Jag har verkligen börjat uppskatta henne mer och mer ju äldre jag blivit. Kanske ju längre jag känt henne..
Hon är i alla fall en som jag aldrig skulle vilja leva utan. Hon finns ALLTID där. På Lästgatan. I Love you!

Så, vad blir det för träning ikväll?
Det är så tråkigt när man måste göra något ensam. Det är så himla mycket lättare när fler deltar.
Som på Innebandyn, eller tjejtimmen på gymet.
Ensamträning är långt ifrån lika kul. Å då blir nästan alltid att springa, å det är inte en av mina favoriter.
Jag gillar inte monotona rörelser.. Kanske någon gång ibland. Med musik. Men that's it!

Så.. är det någon som vill hitta på något i veckan?
Jag behöver sysselsättning..


Hugs.


Efter en blöt höstpromenad så klumpar gärna ögonfransarna ihop sig:



Nya byxor!! IGEN! =) Denna gång i strlk 40! (Det har vart 44/46)




Och dethär kortet bara måste jag ta med eftersom jag ser så smal å fin ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0