Lördagsnöje!?

Go kväll!

Var å tränade på gymet ikväll..
Det var riktigt segt. Det blev 15 min på Crosstrainern å lite armar å situps i 20 minuter..
Sen tröttnade jag å gick hem..
Skulle va mycket roligare om jag va där med någon jag känner..
Tanken var ju från början att jag skulle gå dit med mina arbetskamrater..
Men det är inget lätt gäng att komma in i, å så glider jag ju ifrån dom nu när jag inte jobbar..
Det kan inte hjälpas, det blir bara så..

Nä, nu vill jag att det ska bli januari så att jag kan flytta till stan å börja plugga igen.
Jag vill komma igång..
Men först ska jag jobba klart min rad. Dom 2 första veckorna i November ska jag tillbaka å jobba klart..
Sen åker jag till Thailand nästan på en gång.
Det är tänkt att jag ska åka ner med syrrans kompisar typ den 15-16 november nån gång..
Så nu ska det snart bokas! 3 veckor.. =)
Sen kommer jag hem till den bästa tiden på året... Älskade Jul!

Jag har en ny favoritlåt. Fast den är ju egentligen inte ny.
Chariot - Gavin Degraw
Oh, så bra! Lyssna på den!

Idag var jag inne hos Titti på hennes jobb. Äntligen fick jag se hur det ser ut där hon sitter hela dagarna..
Det var trevligt, dit vill jag igen! Å kaffet var faktiskt ganska gott!

I helgen har vi innebandymatch i visby. och jag får inte va med. Jag har ingen licens än.
Tråkigt som bara den! Men, man måste ju in och kolla.. Så det får bli mitt lördagsnöje.
Jag vet inte, matchen börjar vid 17.30.. Känns lite trist att åka hem sen, då är man hemma vid senast åtta..
Sen då!? Jag klarar inte att sitta hemma å inte ha något att göra en lördagkväll.. Då blir jag rastlös..
Är man två gör det inget. Men att sitta hemma själv..? Nja.. det är inget för mig..
Får väl se vad som händer då...

Någon som har något bra förslag..!?



Kommentarer
Postat av: F

Hade vart trevligare om jag var där!! ;-)

2008-10-16 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0