träningsidiot?



Igårkväll beslutade jag mig för att inte träna eftersom jag hade en gnutta feber å var yr å allt detdär.
Det resulterade i att jag knappt kunde somna för all kryp i benen som jag fick..
Det var hemskt.
Det var så hemskt att jag bestämde mig för att öka på min medicin till så mycket som jag åt innan jag försökte trappa ner.
DET resulterade i att jag var helt jätteyr imorse när jag skulle försöka jobba.
Så nu är jag alltså sjukskriven. MINST 3 veckor.

Så vad gör man?
Man tränar varje dag för att kunna må bra helt enkelt.
Konstigt att man liksom ska må dåligt om man inte tränar.
Tänk om det vore så för alla. Att man mådde så dåligt av att inte träna som jag gör..
Då skulle det inte existera fetma någonstans i världen..

Imorgon blir det lass igen. Men för andra ärenden..
Å så blir det min första innebandyträning med KIK's damlag.
Ska bli riktigt roligt!
Hoppas, Hoppas, Hoppas att jag vill fortsätta sen...


Min midja är nu nere på 84 cm förövrigt. -12 cm alltså.
Rätt coolt.
Vikten är fortfarande kvar på 75 kg.
Men det gör ingenting för det känns att kroppen har en annan form nu när jag tränar..
Man går ju inte direkt ner i vikt av att få muskler..


See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0