överlevnadskit



Kan man bli så kär att man mister förståndet?
Ja, jag tror faktiskt det..
Igår var jag tvungen att köpa aftonbladet bara för att få en liten inblick i verkligheten..
Jag har verkligen noll koll på vad som händer i resten av världen..
Den enda värld som existerar just nu är Fredriks och min värld..
Men jag bara njuter..

Igår var jag och köpte ett litet överlevnadskit.
Ni vet såna grejjer man bara MÅSTE ha som inte finns i en ungkarlslya.
Typ följande: Schampo, ansiktsrengöring och bomull, duschtvål, deo, mascara.
Så att jag kan känna mig lite fräsch fast jag sovit här i 2 nätter i rad..
Ja just det, jag köpte 2 par trosor också..
Så att man kan byta efter man duschat. Annars känns det som man kan strunta i duschen...

Så i eftermiddag åker jag till Klinte med Titti.
Jag har längtat efter Titti.
Hem och baka och städa till på lördag när jag ska ha mitt lilla kalas.
Om jag nu glömt att säga till nån så är det i af vid 16-tiden.
Goda mackor och öl, och så tårta såklart..
Kom ni som vill!






Igår låg vi återigen och pratade till alldeles för sent..
Det är den bästa stunden på hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0