Och jag bara lér..



God eftermiddag!

Här sitter jag och har det bra.. I Visby. Hos Fredrik.
Och jag klagar inte det minsta.
Han diskar och jag bloggar.. är det inte så det ska vara!?
Jag stormtrivs.

I fredags sov jag här i stan.
Och igår morse tog jag bussen till Klinte för att vara i tid till samlingen nere vid klubbstugan.
För igår var det innebandymatch mot Hemse.
Min premiär.
Det gick okej tyckte jag.
Jag gjorde t.o.m. ett mål som blev bortdömt.
Ett halvt mål som jag kallar det.
Nog för att det blev bortdömt under väldigt konstiga omständigheter.. skumt..
Men somsagt jag är hyfsat nöjd med min insats även om vi förlorade med 4-1.

På vägen hem från hemse åkte jag direkt på sånglektion.
Det gick väldigt bra och vi gjorde en liten amatörinspelning på "What a difference a day makes" och "Oh, Helga natt".
Det blev helt kanon. Och det är så mycket lättare att jobba med en låt sångtekniskt om man hört sig själv.
Då hör man ju vad man vill ändra på.

Efter sånglektionen kom Fredrik ut till Klinte och vi gick bort till Titti och tog några öl för att sen bege oss ut på en minipubrunda i Klinte. Det blev väldigt trevligt. Vi träffade många vänner och bekanta och en del släktingar.
Så nu är Fredrik presenterad för familjen, släkten och en massa vänner, och där med även presenterad som min pojkvän...
Så nu är steget taget. Jag har alltså numer en pojkvän. Fredrik.

Ikväll ska jag kolla in min pojkvän när han ska vara en superinnebandymålvakt.

Ojj, vad det blev mycket Fredrik i denhär bloggen. Men ni får nog vänja er. För han är min.




Och jag bara lér...

Kommentarer
Postat av: Biggan

Lycka till.

Kram

Biggan

2008-10-26 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0