Mitt hjärta.



Har ni någonsin lagt erat hjärta i någon annans händer?
Jag menar verkligen lämnat bort erat hjärta?
Helt utan oro för att det skulle bli krossat?
Helt utan minsta lilla tvekan för att något dåligt skulle hända med det?
Bara vetat att det verkligen kommer bli väl omhändertaget?
Vetat att det kommer bli omhändertaget med livet som insats om det skulle behövas?

Jag har gjort det nu.
Jag har lämnat bort mitt hjärta.
Jag har lagt det i hans händer.
Utan tvekan.
Utan minsta lilla oro.

För jag bara vet.
Jag vet att han tar hand om det.
Jag vet att han håller det mjukt i sina händer.
Jag vet att han vårdar det som om det vore hans eget.
Jag bara vet...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Får tårar i ögonen Älskar dig

2008-10-30 @ 23:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0