Kvällen är ung..



Innebandyn slutade 7-0.
Vi vann inte.
Men dom förtjänade inte alla sina mål.
Det borde varit 3-1.

Kvällen är ung å jag har inte så mycket att göra, mer än att vänta in tröttheten..

Idag har jag sjungit Oh, Helga Natt. Felfritt! Det ni!
Ibland är jag bra.

Imorgon blir det fika med Johanna. Det var på tiden..
Hoppas det blir fint väder så vi kan ta med kaffe till något härligt ställe.

Jag har lite ont i magen ikväll..
Hoppas det går över inom en snar framtid.


Jeff Buckley sjunger för mig.. Jag vaggas sakta in i trötthetens dimmor..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var väl tusan att det var så blåsigt så vi inte tog med kaffe, eller att du inte sa att du ville vara ute å fika! hur som haver, fikan var ju götrevlig iaf!

2008-10-19 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0