Jobbig vecka.


Ja.. Doktorn tog mig på allvar...
Han gjorde en undersökning och började ringa runt till mina gamla läkare..
Umeå, Stockholm.. Ja.. alla möjliga..
Jag fick också körförbud tills jag varit på en klok undersökning..

Jag fick i alla fall en remiss som jag ska åka in med till akuten på måndag.
Jag ska få träffa en Neurolog som ska undersöka mig.
Förhoppningsvis ska jag få göra en MR (Magnetröntgen) på samma gång. 
Det känns väldigt obehagligt.
Men det hjälper i allafall att träna.
Min vecka med träning har sett ut följande:

Måndag: Aerobics
Tisdag: Innebandy
Onsdag: Aerobics
Torsdag: Gym
Fredag: Promenad 45 min.

Men det hjälper!
Det slutar att krypa i benen i alla fall...
Även om oron ligger kvar som en sten i bröstet...


Jag har varit i Visby och köpt nya Jeans idag.
Det har jag inte gjort på VÄLDIGT länge...
Det var underbart att få köpa ett par byxor i normal storlek.
Tack kära Gud, för att jag orkar träna! Och leva...


Vi ses...

Kommentarer
Postat av: Little sister

DU är så himla bäst! Och jag vet att du klarar vad som helst. Jag tänker på dig!!! PUSS OCH KRAM

2008-10-05 @ 00:18:41
Postat av: Big mama

Hu. Nu blir jag oxå orolig. Kan du inte ringa på måndag efter att du varit vid doktorn? Eller vill du kanske komma hit då? När du ändå är i stan? Förutsatt att det har gått bra och du mår bra...? Jag kab bjuda på...frukt...å kaffi.

Puss

2008-10-05 @ 09:41:13
URL: http://mjuko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0