innebandyabstinens?



Och här sitter jag å plinkar på gitarren..
Skulle va roligt att spela MED någon någongång..
Trist att sitta själv..
Så, är det någon som vill komma och lira med mig..?!
Hör av er snarast...

Så, vad blir planen för idag?
En promenad står ju alltid på schemat, så vi får väl se när det blir..
Innebandyträning ikväll.. Det kliar i mig! Har inte spelat sen i onsdags!!
Då får jag abstinens!
Ni kan tro att det kliat i mig i helgen när man sett så många matcher..
Men i helgen ska nog min licens va klar, och då är det match mot Hemse.
Lördag 14.45. Jag kommer va så nervös att jag nästan kreverar..
MEN, bara man kommer igång så brukar det va lugnt..

Fick mail från min syster idag. Det värmde väldigt i hjärtat!
Hon blir väckt av böneutropare och jagar 6 cm stora kackerlackor om nätterna..
Det verkar ju ganska spännande! Allow, India! =)



Jag älskar min gitarr som aldrig förr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0