höstpromenad?



Ohh! Innebandyn igår var så hima rolig!
Jag var rädd att alla skulle vara sådär skitbra, å att jag skulle dö av konditionsbrist å bli helt bortdribblad..
Men det gick jättebra! Å jag ska lätt tillbaka på måndag!
Verkar vara ett riktigt skönt gäng!

Kanske ska ut och gå lite idag..
Eller det ska jag.
Ta lite vackra höstbilder med min braiga telefon!
Kanske lägga in lite bilder här.. det var längesen ni fick bilder nu..

Ikväll är det gym vid 17.
Å sen ska vi repa vid 18:30.
Snabba ryck.
Vi ska inviga vår tillfälliga trummis ikväll.
Jesse Jonsson ska spela istället för Klara medan hon är i Asien och far runt..
Jag tror att det blir himla bra.
Men vi har ju typ 45 låtar nu så det blir mycket att lära sig..
Vi får take it slow helt enkelt. Eller.. det behöver vi nog inte.. Han är så bra..
Ska i allafall bli grymt kul att repa igen!

På lördag är det sånglektion igen. Det är så sjukt roligt!
Jag bara önskar att alla fick höra!
Sen ska vi in tiull min Kusin Fredrik som kommit hem efter 1 år i Taiwan. Han fyller år..
Å så hem till Titti å kolla fotboll på kvällen.. KANON!

Time to take the walk..

P&K


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va du ser pigg och fräsch ut! Riktigt kul att se. De lyser om dig, snygging! Hoppas att allt är bra med dig. Kram Linda

2008-10-09 @ 14:16:56
URL: http://anderslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0