Fullt upp!



Tjohej!

Riktigt trist att kolla Idol utan LouLou ikväll.. Hon skulle varit kvar ett bra tag till...
Finns många vars plats hon kunde tagit utan snack!

Neurocentrum ringde idag. Jag har fått en tid bokad på tisdag med min doktor.
Kändes lite oroväckande. Är det inga problem med röntgenbilderna brukar man få ett brev där de säger att allt är okej.
Känns inte alls bra. Och dessutom på min födelsedag. Drygt som fan.
Men Fredrik har lovat att gå med mig. Han är en sorts människa jag aldrig träffat förr..
Andra människor i mitt förflutna skulle inte ens ha tänkt tanken att följa med mig på lasarettet..
Jag bara tackar min lyckliga stjärna..

Imorgon blir det fullt upp...
Sånglektion 10.30.
Rep med Phat Lips 13.00.
Fredrik kommer vid 14.30.
Födelsedagsfirande vid 16.00.
Sen antagligen stan på kvällen.. Pumpbolaget hade vart kul!

Skönt att få något annat att tänka på i alla fall..

Idag har jag bakat tårta och städat huset..
Det är alltid likadant när jag bakar tårta. Farmortårta.
Känns som hon sitter och tittar på mig varje gång jag är i farten med baket..
Ingen kunde baka tårta som min farmor, men jag gör så gott jag kan...
Farmor, jag vet att du ser mig..
Du är MIN idol..

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag vet precis! Alltid när jag bakar tårtan börjar jag prata med henne för att hon är så tydlig just då. Hur hon står och tittar och tänker "precis, så där brukar jag också göra!"

2008-11-03 @ 06:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0