Fredagkväll


sitter hos Warden å surfar..
vi ligger i varsin soffa med varsin data på magen, och en öl i handen..
Kan det bli bättre? Nästan inte.

Ikväll ska hon se Doobidoo, med Caroline af Ugglas.
Jag vill ju såklart se Idol, eftersom LouLou ännu är kvar! My girlie! =))
Så.. jag får väl ta mig in i sovrummet när LouLou ska sjunga!

Imorgon blir det innebandy,då.. ska bli riktigt roligt att se hur de andra laget är.
Och hur vi är i jämförelse med dom såklart..
Det kanske är bra att jag inte är med och spelar..
Då kan man ju se lite hur vi fungerar på planen, och vad vi behöver bli bättre på..
Ja, det ska bli roligt i alla fall!

Ikväll har jag vart å tränat mina smågrabbar i innebandy.
Det var ju kul att många kom, MEN, vet ni hur lätt det är att få 11 9-åriga killar att lyssna på vad man säger när det är fullt med bollar runt omkring dom..???
Nä.. precis!

Blir nog mer blogg senare så att vissa kan läsa sig trötta innan dom somnar!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: F

puss puss och kom ihåg alla låtar du ska repa in ;-)

2008-10-17 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0