Flytta till stan?


Idag har jag tvättat för glatta livet..
Varenda tvättkorg i hela kåken är tom!

Å så har jag lagat mat. Jag är verkligen en hejjare på att laga mat!
Om jag får säga det själv..

Så har jag åkt med moster till Väte. Hon har någon trädgård som hon sköter åt nån sommargotlänning, så hon skulle klippa gräset.. Jag passade då på att gå min dagliga promenad. Det var kalas att få gå någon annanstans än här omkring som jag alltid går annars.. Sen hade hon med kaffe, så vi fikade lite innan vi åkte hem. I solskenet.. Det var mysigt som bara den!

Jag funderar på att flytta till stan..
Om jag ändå ska börja på Komvux i Januari så är det väl lika bra..
MEN, var ska jag bo?
Man har ju ingen kalasinkomst när man pluggar precis..
Och frågan är om jag verkligen ska använda upp min plats på GotlandsHem..
Känns lite drygt om jag inte vet om jag trivs å så..
Well, that's a question for the future..
Är det någon som har en liten stuga å hyra ut till i sommar så vore det ju finemang!


That's all for today..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0